Bezplatnú technickú podporu poskytujeme iba na produkty, ktoré boli zakúpené spolu so službou "One-To-One podpora". Kontaktné údaje na technickú podporu sú uvedené v slovenskom návode na použitie (na poslednej strane).
Čo je to
One-To-One podpora?Ako jeden z mála predajcov produktov Fitbit poskytujeme zákazníkom komplexnú individuálnu podporu. One-To-One podpora zahŕňa:
- Technickú podporu a pomoc pri inštalácii, nastavení produktov Fitbit ako aj pri ich používaní v praxi.
- Fitness poradenstvo - pomoc pri správnom nastavení aplikácie, sledovanie nameraných údajov.
- Pokročilé nastavenia, prepojenia s inými online službami, synchronizácia, import/export dát.
- Promptné riešenie technických problémov a reklamácií.
- Emailová podpora, telefonické poradenstvo, pomoc na predajnom mieste.
Nadštandardné služby
- Firemný welness program - starostlivosť o zdravie v práci.
- Technická pomoc pre fitness centrá a športoviská.
- Poradenstvo pre trénerov, fitness koučov, inštruktorov, motivátorov.
- Individuálna podpora priamo u zákazníka.
Ako získam službu
One-To-One podpora?One-To-One podpora je bezplatná pre zákazníkov, ktorí si zakúpili produkt Fitbit u nás. Je to jeden z bonusov, ktorý u nás dostanete ku každému výrobku Fitbit. Stačí si objednať produkt Fitbit priamo na našej stránke, cez e-shop Notebookshop.sk, na stránke SYNETICS alebo cez niektorého z našich predajcov.
Ako viem, či mám nárok na službu
One-To-One podpora?Súčasťou dodávky produktu Fitbit (pochádzajúceho od nás) je tlačený návod na použitie v slovenskom jazyku. Na poslednej strane je kontakt na technickú podporu. Nami predávané výrobky Fitbit sú tiež na prvý pohľad odlíšiteľné tým, že obsahujú priamo na balení QR kód a url adresu Fitbit.sk.
Zakúpil som si výrobok Fitbit u iného predajcu. Ako získam službu
One-To-One podpora?Ak Ste si zakúpili výrobok Fitbit u renomovaného predajcu, ktorý sa zaoberá predajom monitorov aktivity a fitness doplnkov, mal by Vám technickú podporu a pomoc poskytnúť predajca, u ktorého Ste si výrobok zakúpili (tak, ako to robíme pre našich zákazníkov my). Ak Vám Váš predajca nevie pomôcť, môžete si zakúpiť u nás platenú technickú podporu. Technická podpora sa objednáva cez eshop v stanovenom rozsahu* za každú začatú hodinu. V objednávke špecifikujte, aký máte problém, čo potrebujete vyriešiť. Po úhrade ceny za 1 hodinu (možná platba bankovým prevodom, CardPay (karty Visa, EC/MC), Viamo) Vás budeme kontaktovať. Ako spôsob doručenia si zvoľte "E-mailom", nakoľko sa služba poskytuje na diaľku.
* - Platená technická podpora sa objednáva v stanovenom rozsahu (hodiny). Ak chcete mať zabezpečenú podporu počas celej doby životnosti zariadenia, musíte mať zakúpenú službu One-To-One podpora, ktorú získate spolu s výrobkom Fitbit.